7 tipů, jak vylepšit svoji prezentaci na Heureka.cz

Publikováno 10.7.2014 v rubrice Porovnávače zboží

Pan Mergado shrnul základní pravidla na to, jak vylepšit jednoduše vlastními silami prezentaci na Heurece. Citujeme:

1. V administraci Heureky vyplňte vše

Je vhodné, projít si každý z odkazů v administraci Heureky a vyplnit co nejvíce políček jako otevírací dobu, všechny formy dopravy a mnoho dalšího. Jsou to drobnosti, ale v konečném důsledku hodně znamenají.

2. Neinzerujte všechno

Každý eshop má v nabídce i zboží, které se na zbožáky nehodí. Buď je natolik specifické, že není s čím srovnávat, je v netradiční kombinaci vícero produktů nebo má nízkou marži. Většinou se také nevyplatí inzerovat zboží, které má dlouhou dodací dobu. Zákazníci na zbožácích chtějí nakoupit ihned.

3. Získejte certifikát Ověřeno zákazníky

Certifikát Ověřeno zákazníky je vstupní branou do inzerce na Heurece. Bez něj nelze měnit ceny za prokliky, a tak je vaše zboží viditelné jen minimálně. Jak certifikát získat, naleznete v nápovědě Heureky.

4. Párujte zboží s kartami na Heurece

Úspěšnost prodeje zboží spárovaného v produktových kartách je oproti prodejnosti nespárovaných produktů vyšší. Dejte si záležet, aby vaše zboží bylo zařazeno ve správné kategorii a mělo název, jehož validitu Heureka uznává.

5. Bidujte

Nastavením správné ceny za proklik můžete dosáhnout zajímavých pozic ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance.

6. Měřte výsledky

Instalace měření konverzí vám pomůže zjistit, které zboží se prodává málo, na které se kliká a přesto jej nikdo nekupuje i další zajímavosti. Pravidelným sledováním statistik můžete odhalit velké množství chyb.

7. Zmiňte všechny svoje benefity

Nabízíte pro některé položky dopravu zdarma nebo dárek? Všechno to ve feedu zmiňte! Třeba právě tím získáte u zákazníka náskok před konkurencí.

http://www.mergado.cz/heureka-tipy

heureka

 

Den svatého Patrika = samá zelená!

Publikováno 16.3.2014 v rubrice Novinky

17. března je každoročně den svatého Patrika.  Je to státní svátek v Irsku, na ostrově Montserrat a v kanadské provincii Newfoundland a Labrador. I online svět je naplněn zelenými motivy a určitě se i tento svátek využívá k zajímavým marketingovým akcím.

Oslavy tohoto svátku jsou po celém světě oblíbené. Největší oblibu má v USA, Kanadě a Austrálii, ale v posledních letech si získává oblibu i v Evropě. Lidé po celém světě ho slaví především hudbou, tancem a popíjením tmavého piva. Poznávacím znamením pro příznivce svatého pastýře, který přinesl do Irska křesťanství, je i zelený trojlístek. Lidé ho v den Patrikova svátku nosí namalovaný na obličeji nebo si jím zdobí oděv. Všeobecně je pro svatého Patrika typická ZELENÁ barva, což se v den svatého Patrika projevuje zejména nošením zeleného oblečení.

NETSTEP.cz přeje krásný svátek sv. Patrika.

 

net-clover

 

FACEBOOK přináší stále nové možnosti

Publikováno 19.2.2014 v rubrice Sociální sítě

Již tento pátek, 21.2. nás čeká speciální školení a workshop s Davidem Lorinczem, specialistou na reklamu na sociálních sítích se zaměřením na Facebook.

Díky stoupající populárnosti sociálních sítích a nových remarketingových možnostech v rámci Facebooku jako je Facebook Exchange a Website Custom Audience se opravdu těšíme na nové poznatky, které si s sebou odneseme a budeme moci implementovat v praxi.

http://www.socialnisite.cz/skoleni/

facebook

Firmy.cz zcela nově

Publikováno 16.1.2014 v rubrice Novinky

Čeká nás velký převrat v zobrazování na Firmy.cz. Nejnavštěvovanější český on-line katalog Firmy.cz změní v dubnu svoji podobu i obchodní model. Jednotlivé firmy do něj poté mohou nově vložit všechny údaje o sobě, a to zcela zdarma. V aukci budou mít možnost již od 10Kč denně vkládat specifické nabídky nebo bidovat o lepší pozici ve výsledcích hledání v katalogu či v upoutávce přímo ve vyhledávači Seznam.cz

firmy

NETSTEP s.r.o. se stává certifikovaným partnerem Google

Publikováno 17.12.2013 v rubrice Novinky, PPC

Máme skvělou zprávu a pro nás je to vánoční dárek :-)

NETSTEP s.r.o. se stává certifikovaným partnerem Google. Podle certifikátu poznáte společnosti, které mají špičkové znalosti služeb Google. Jejich firmy jsou úspěšné, mají spokojené zákazníky a řídí se doporučenými postupy Google. A my jsme nyní jednou z těchto firem, což bude pro naše zákazníky dalším přínosem.

 

PartnerBadge-Horizontal